Archiwa tagu: reklama

Nowoczesne telebimy na imprezy masowe

Dzięki telebimom impreza nabierze odpowiedniego charakteru

W dzisiejszych czasach każda masowa impreza musi koniecznie mieć stosowną scenerię audiowizualną. Rejony, w których priorytetowe są: obraz, muzyka oraz światło, obowiązkowo należy zainstalować funkcjonalne – i naturalnie wysokiej jakości – urządzenia transmisyjne. Branża rozrywkowa jest specjalnością szczególnie ciężką, bo każdy jeden spektakl bądź wydarzenie sportowe powinno koniecznie spełnić potrzeby większości zainteresowanych. Tutaj oczywiście liczą oni na wspaniałe widowisko bez zbędnych zakłóceń.

Telebimy to dzisiaj daleko zaawansowane oraz solidne narzędzia, przy użyciu których możemy w trakcie imprezy masowej puszczać różne treści, np. materiały promocyjne ofiarodawców. Tego typu wyświetlacze użytkuje się jako scenografię spotkań targowych, w czasie rewii mody, naradach i festiwalach. Szczególnie często możemy je zauważyć w domach handlowych, na wystawach oraz salach sportowych. Mogą pełnić funkcję pierwszoplanową (naturalnie jak na występach zespołów muzycznych) lub jako swoisty kontekst (m. in. w sytuacji meczy piłki ręcznej). Odmiennym trikiem na wykorzystanie ekranów ledowych jest zamontowanie ich w strefie wielkomiejskiej do przedstawiania materiałów promocyjnych bądź zwykłych wiadomości, przykładowo pogody i godziny.

Trzeba wyeksponować to, iż w zasadzie nie trzeba wkładać prywatnych środków finansowych w tak drogi sprzęt. Coraz powszechniej nawet bogate korporacje korzystają z wynajmu telebimów, ponieważ – najczęściej w pakiecie – otrzymują obsługę techniczną, m. in. do ustawienia całego oprzyrządowania przed zdarzeniem bądź jego usunięcie niedługo po nim. Za pomocą ruchomej budowy wyświetlacze mamy szansę w prosty sposób przemieścić w takie miejsca, w jakich są obecnie niezbędne. Przeważająca część placówek, jakie fachowo zajmują się umieszczaniem takich wyświetlaczy, mogą przeprowadzić tę akcję w niemalże jedną godzinę. Mamy szansę też łatwo ustawić kąt pochylenia ekranu, a także kręcić nim dookoła własnej osi.

Wynajem telebimu na konferencje, koncerty i wydarzenia sportowe

Telebim do wynajęcia – gdyż taka formułą niejednokrotnie na wielu stronach internetowych prezentuje się wyświetlacze ledowe, które oferują rozmaite firmy – perfekcyjnie spełnią oczekiwania na zebraniach. Nieraz przekaz nie jest w stanie „dojść” do wszystkich odbiorców (niewykonalne jest skupienie ich w centralnym rejonie), zaś ekrany efektywnie niwelują wspomniany problem. Ponadto wszyscy odbiorcy są w stanie rzeczywiście uczestniczyć w dyskusji, czyli na żywo stawiać pytania.

Wydarzenia i uroczystości „na zielonej trawce”, np. festiwale, to dodatkowe zdarzenia, na jakich muszą koniecznie być zainstalowane wyświetlacze ledowe. Treść musi trafić do bardzo dużej ilości widzów i w ogóle nie musi być skupiony w najistotniejszym miejscu. Niejednokrotnie obok indywidualnego głównego telebimu instaluje się kilka innych w wielorakich częściach miasta, które zbierają dodatkowych uczestników. Często owym wydarzeniem będzie nocny kabaret, a od czasu do czasu pokaz znanego zespołu. W pierwszym przypadku rzeczywiście mogą starczyć dwa pojedyncze telebimy, na których będą skupiać swoją uwagę uczestnicy z najodleglejszych miejsc. W wypadku dużych koncertów potrzebna jest profesjonalna sceneria, która polega na postawieniu najdoskonalszej klasy sprzętu akustycznego, oświetlenia, efektów teatralnych (np. licznych laserów).

Gdzie jeszcze można wykorzystać telebimy?

Duże wyświetlacze ledowe są idealnym wyjściem nie tylko na niezwykłe uroczystości, jakie gromadzą setki lub tysiące mieszkańców. Widzi się je każdego dnia, np. w kawiarniach lub w miejskich ogródkach letnich. Te osoby, jakie z jakiegoś powodu w sumie nie mogą znaleźć się w nowym mieście na fajnym zdarzeniu sportowym, mają możliwość spokojnie spotkać się w tzw. „strefie kibica” oraz spozierać na relację z meczu drogiej drużyny. Uczestnicy imprezy mają szansę więc liczyć na najwyrazistszą jakość emitowanego obrazu oraz prawdziwe emocje. Zazwyczaj firmy, które dzierżawią przytoczone telebimy, proponują też zadaszoną scenkę, ławostoły, wyżywienie dla gości i bardzo dużo dodatkowych rozrywek.

Ile trzeba zapłacić za wynajęcie telebimu?

W przypadku kiedy pragniemy zainwestować w telebim, wówczas opłata będzie chwiać się orientacyjnie od kilkunastu tysięcy do 60 tys. złotych. Dobrej jakości, szerokie telebimy będą kosztować od około 47.000 zł i wyżej. Z pewnością dużo lepiej opłaca się wydzierżawić telebim (głównie, jeżeli wydarzenie będzie miało charakter jednostkowy). Od razu po wprowadzeniu w Google, m. in. wyrażenia „telebim wynajem”, mamy możliwość dostrzec, iż stawki wypożyczenia telebimu w typie sportowym zaczynają się w przybliżeniu od kilkudziesięciu złotych za dzień. Wszystko tak naprawdę zależy od wybranej usługi (oraz ilości wynajętych ekranów ledowych), jak i rozmiaru działań wybranej firmy.

Jeżeli zafascynował Cię niniejszy artykuł i pragniesz dowiedzieć się więcej o inscenizacji wizyjno-dźwiękowej na rozmaite imprezy, wejdź w odnośnik po prawej stronie – Telebim wynajem – a prawdopodobnie odkryjesz to, czego obecnie wypatrujesz.

Reklama wielkoformatowa wciąż wpływa na odbiorców

Banery reklamowe – czym to naprawdę jest? Otóż jest to postać reklamy produktów w sieci, która zazwyczaj jawi się jako pociągły obrazek ze sloganem. Gdy klient wchodzi w owy baner, przenosi się mechanicznie do strony, która włączyła „haczyk”. Banery w większości przypadków wprowadza się w górnej części strony, bo na niniejszy rejon klienci ukierunkowują szczególną uwagę. Dzisiaj krótko mówiąc nie mamy już do czynienia z jednym wariantem baneru, jak to było wcześniej. Na stronie możemy ulokować banery dryfujące lub rozwijane. Nie można zapomnieć także o tym, iż mnóstwo przedsiębiorstw ciągle publikuje bilbordy, które montowane są na profesjonalnych konstrukcjach. W tym temacie również metoda wyjątkowo przyspieszyła. Mamy możliwość wybrać transparent laminowany o zintensyfikowanej trwałości, nieprzepuszczający światła bądź bilbord dwustronny. Innowacją są banery reklamowe odblaskowe, które dobrze można zaobserwować po zmroku. Ponadto zaprezentowany wydruk jest dodatkowo chroniony przed promieniowaniem płynnym laminatem.

Jak zrobić skuteczne banery reklamowe?

Jaka jest skuteczność banerów elektronicznych oraz zewnętrznych? W przypadku tych internetowych jeszcze w latach 1990-2000 przeszło 80% konsumentów w nie klikało. Współcześnie to jedynie 0,2%, gdyż użytkownicy Internetu spontanicznie bagatelizują te informacje. Powszechnie mamy na względzie to, iż baner najzwyczajniej w świecie nawiązuje do treści, która albo nie jest powiązana z wątkiem, bądź ani trochę nie jest atrakcyjna. Różnorakie firmy dostosowywały najoryginalniejsze metody manipulacji żeby jedynie surfujący w Internecie osobnik najechał kursorem w haczyk. Mało tego można było zainfekować komputer, uwolnić dodatkowe męczące okna itp. W obliczu takiej sytuacji bardzo dużo użytkowników instaluje na swych laptopach oprogramowanie przerywające wymienione działania, np. Adblock.

W przypadku reklamy umieszczanej na zewnątrz rzecz ma się troszkę inaczej. Często tanie banery rozbudzają fascynację przechodniów, najczęściej jeśli treść na nich opublikowana jest absorbująca. Aktualnie mówi się o psychologicznych podstawach reklamy towarów, promocji bazującej na emocjach oraz wiadomościach mających zachęcić adresata „do myślenia”. Mówiąc inaczej, korporacja w sumie nie wręcza nam już jakiegoś artykułu zatrzymanego w idealnym pudełku. Oferuje nam młodość, nieśmiertelność, szacunek, bogactwo, powodzenie u kobiet – zatem wszystko to, czego ludzie w zwyczajnym życiu nie potrafią osiągnąć (bądź posiadają jakieś kłopoty w osiągnięciu przemyślanego celu).

Skojarzenia odbiorców są najważniejsze

Mówienie o tym, że drukowanie banerów wielkoformatowych jest zbyteczne, to sądzenie, iż reklama ani trochę na nikogo ogólnie rzecz ujmując nie wpływa. Faktem jest jednakże to, iż konsumenci faworyzują takie marki, z którymi uprzednio się ostatnimi czasy jakimś sposobem zetknęli. Okrążają „szerokim łukiem” te towary, których w ogóle nie znają albo mają o nich nikłe pojęcie. Wspaniałym punktem odniesienia jest tutaj spożytkowanie strefy sklepów. W wielu miejscach wśród wyrobów zamontowane są rollupy reklamowe, a mianowicie plansze graficzne. To materiały, które jedynie mają wspierać centralną reklamę. W kilkunastu miasteczkach są traktowane jako stojaki informacyjne, m in. z programem opery lub podające daty najistotniejszych wydarzeń w miasteczku (np. recitali, pikników, akcji charytatywnych). Wydruk na tej konstrukcji może zwijać się oraz rozwijać, przez co możemy ją szybko przewieźć. Niezmiernie istotne jest podtrzymywanie dodatnich skojarzeń odbiorców w stosunku do reklamy. Nie ma żadnego znaczenia czy to będzie środek do czyszczenia pralki czy kosztowna oraz misterna biżuteria.

Gdzie drukować banery wielkoformatowe?

Wszystko zależy od materiału, z którego plakat ma być stworzony, jego wielkości oraz liczebności. Większość firm proponuje wszechstronne usługi z zakresu reklamy wielkoformatowej: wydają banery marketingowe laminowane i powlekane, papier fotograficzny, notesy, fotokalendarze, rollupy reklamowe drukowane na materiale blockout. Również można liczyć na zbudowanie konstrukcji szyldu promocyjnego z tubondu, przytwierdzenie kasetonów bądź produkcję liter przestrzennych. Przed zgłoszeniem druku dowolnej placówce warto sprawdzić kilka rzeczy: czy korzysta z idealnej klasy materiałów do stwarzania transparentów? Jaka jest jakość zaprojektowanego obrazu? Jaka jest stabilność druku? Między innymi, jeśli jesteśmy zainteresowani kupnem banerów w Łomży, to skontaktujmy się z dowolnym biurem oraz ustalmy jak są zrobione modelowe wydruki. Lepszym zabiegiem jest zawsze wejście w portfolio oraz zaznajomienie się niektórymi projektami.

Należałoby wspomnieć, że konsumenci zauważają banery, gdyż demonstrują dokładnie ów produkt, jakiego szukali albo są zainteresowani produktem, którego przedtem nie brali pod uwagę w swoich poszukiwaniach.

Jeżeli zainteresował Cię niniejszy temat, możesz kliknąć w link obok – Banery reklamowe– odnaleźć galerię prac oraz sprawdzić ciekawe koncepcje.

Jaki ekran LED wybrać? Wielkość, jasność i jakość

Wyświetlacze diodowe od dłuższego czasu są stałym elementem wielkomiejskiej anatomii. Obszary, w jakich są przymocowane, nabierają całkiem innego charakteru. Są częściej oglądane, natomiast informacje dużo szybciej są zatrzymywane w pamięci przez potencjalnych Odbiorców. Technologia LED z pewnością ma wiele plusów, jednakże nie kwalifikuje się do najtańszych. Czynniki pogodowe nie działają w jakikolwiek sposób na widoczność ekranu LED, ani na system pokazywania poprzez niego reklam. Niektóre są naprawdę bardzo jasne, iż można je zauważyć z odległości co najmniej kilkunastu metrów. Też słońce nie stanowi poważniejszego kłopotu – reklamy są znakomicie widoczne. Dzięki używaniu ochrony IP 65 ekrany LED prawidłowo funkcjonują podczas śnieżycy, gradu lub burzy. Do dzisiaj są używane jako sztandarowy sposób na potrzeby przedstawiania różnych informacji, m in. reklam, kursów walut lub rezultatów sportowych. Jako praktyczne narzędzie marketingowe wyświetlacze diodowe stały się dosłownie wskazane.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie lub wynajmie ekranu LED?

Wiele małych rzeczy stało się wielkimi właśnie dzięki reklamie – to rzecz banalna. Żeby zintensyfikować sprzedaż, np. poszerzyć grono abonamentowych Klientów i przyciągnąć nowych, powinniśmy koniecznie wybrać sposób reklamy. Korporacje, które mogą wydać o wiele więcej pieniędzy, będą umieszczały spoty marketingowe na szerokich telebimach czy propagować swoje wyroby w telewizji. W jaki sposób faktycznie wygląda kwestia z telebimami? Czy wynajem ekranów jest dzisiaj doprawdy taki przychodowy? W jaki sposób ma się sprawa z telebimami z perspektywy technicznej? Co zrobić, by po długim czasie (m in. po wielu latach) świecił jak nowy? Krótko mówiąc nie da się w skrócie odpowiedzieć na wszelkie pytania, bo pewne kwestie wiedzą wyłącznie osoby świetnie znające branżę.

Rozważając kupno lub wynajem telebimów, musimy zwrócić uwagę na kilka charakterystycznych rzeczy, jakie mają kolosalny wpływ na jego funkcjonowanie po długim okresie. Wcale nie chodzi jedynie o wartość i klasę, na jakie od razu kierują uwagę nabywcy.

Odmiana diod, z jakich został wyprodukowany telebim

Ów parametr orzeka o żywotności ekranu, jego przejrzystości i… cenie. Wyświetlacze diodowe nadzwyczaj tanie są przeważnie zrobione z chińskich diod, które mają wyraźnie małą przejrzystość i są w stanie sprawiać mnóstwo dylematów w czasie renowacji. Oprócz tego nierzadko można dostrzec przebarwienia ekranu, jakie są najzwyczajniej w świecie odmiennością temperatur, która ma miejsce w diodach o przeróżnych odcieniach. Dużo bardziej korzystny jest teraz wynajem ekranów LED, które są produkowane w Tajwanie. Ogólnie rzecz ujmując nie łudźmy się jednak – najlepsze wyświetlacze ledowe są budowane w USA i Japonii.

Metoda umieszczania indywidualnych diod

Ważne jest również to, czy są spajane manualnie czy przemysłowo. W pierwszym przypadku powinniśmy liczyć się z tym, iż indywidualne diody są w stanie się „przepalić” i będą gasnąć. W rezultacie na ekranie będą widoczne czarne punkty, a odbudowa także nie zalicza się do najlżejszych. Diody przyłączane przemysłowo krótko mówiąc nie sprawią nam takich problemów.

Precyzyjność telebimu

W zasadzie nie może być uzależniona od warunków zewnętrznych, przykładowo ciepłoty powietrza bądź światła. Intensywność rzędu 5.000-7.000 cd jest wystarczająca, żeby móc pokazywać reklamy w każdych warunkach, chociażby w czasie ulewnych opadów.

Oprogramowanie do ekranu LED

Trzeba bezwzględnie zwrócić uwagę na oprogramowanie, przy użyciu jakiego będziemy mieli szansę nanosić zmiany na ekranie LED, tzn. wyświetlać następne treści promocyjne, układać je w określonej sekwencji itp. Bardzo dobrze by było, gdyby telebimem można było sterować na odległość (a mianowicie przez Internet). Jednym spośród najpopularniejszych programów jest naturalnie Screen Show firmy Revolution-Tech. Mamy szansę w trakcie jego stosowania tworzyć naprawdę rozbudowane połączenia materiałów promocyjnych, a taka możliwość zarówno dla firmy wypożyczającej ekran LED, a także dla najemcy, jest niesamowicie ważne.

Czy opłaca się kupić ekran LED?

Wszystko zależy od tego, w której dzielnicy będzie się znajdować, jaką będzie posiadać wielkość i klasy. W przypadku kiedy zapłacimy za chiński ekran LED, to na pewno powinniśmy mieć na uwadze to, że będzie potrzebować wielu modernizacji, a w przyszłości – dużych kosztów. Telebim posiada istotną przewagę nad standardowymi wewnętrznymi przekaźnikami promocji, np. billboardami. Inna jest najzwyczajniej w świecie czytelność obrazu. Przechodnie ogromnie kierują uwagę na energiczne treści reklamowe, które pochłaniają analogicznie jak filmy w kinie. Dla pewnych osób cena wynajęcia telebimu będzie stawką zaporową, a na wzniesienie telebimu musimy posiadać określone upoważnienie (krótko mówiąc nie wolno przymocować wspomnianego mocnego obiektu w przypadkowym miejscu). Należałoby wspomnieć, że monitory LED absolutnie nie mogą być montowane pionowo do drogi, gdyż oszałamiają jasnością kierowców – są więc ujmowane troszeczkę jak zagrożenie. Warto jednakże pozyskać bądź wydzierżawić świetnej jakości ekran LED, bo Nabywcy w zaprezentowanym przypadku lepiej utrwalają materiały promocyjne. Zaś przedsiębiorstwa chętniej płacą za projekcję treści, bo wpływa to na sprzedaż.

Jeśli jesteś zainteresowany opisaną formą promocji, wejdź w odsyłacz mieszczący się tu – Ekrany LED