Archiwa tagu: tworzenie stron

E-sklep założony przez WordPress

E-sklep zaprojektowany przez WordPress i WooCommerce

WordPress, jako obecnie jedna z najpopularniejszych oraz często stosowanych platform do tworzenia witryn WWW ma również dodatkową zaletę. Najlepsze dodatki dołączane są we wtyczkach, a dzięki wtyczce WooCommerce to także idealne narzędzie do założenia sklepu internetowego. Z uwagi na to, że WordPress funkcjonuje w oparciu o własny CMS, tj. system zarządzania treścią, jest przyjazny we współpracy dla użytkowników oraz umożliwia projektowanie stron i sklepów internetowych bez potrzeby stosowania zaawansowanej programistycznej wiedzy.

WooCommerce jest w pełni dopasowaną do WordPressa wtyczką, jaka przerabia witrynę WWW na WordPressie w profesjonalny sklep internetowy. Jej obsługa, szczególnie że jest też po polsku, jest właściwie łatwa oraz daje sporo opcji. Dzięki niej da się wpisywać produkty, ich opisy i szczegółowe dane, zdjęcia, ceny, a także stan magazynowy. Z kolei klienci sklepu internetowego mają dostęp do koszyka oraz w prosty oraz bezpieczny sposób nabyć dostępne produkty.

Dlaczego warto założyć e-sklep korzystając z WooCommerce?

Wtyczka WooCommerce została opracowana dla użytkowników WordPressa, co oznacza, że jest dostosowana do jego potrzeb, a jej instalacja jest całkowicie prosta. Co więcej wiele szablonów i motywów jest w pełni kompatybilnych z WooCommerce, dzięki czemu oprawa graficzna, elementy układu czy działanie sklepu internetowego na WordPressie jest proste do zmieniania. Wystarczy niewielki zakres wiedzy i wyobraźni, żeby stworzyć e-sklep dopasowany do potrzeb, a oprócz tego ciekawy wizualnie oraz przyjazny dla klientów.

Co szczególnie istotne, tworząc sklep internetowy w oparciu o WordPress zdobywa się całkowitą kontrolę nad sklepem. To wyróżnia WooCommerce na tle sklepów abonamentowych, to proste  modyfikacje funkcjonalności i wyglądu sklepu, dzięki wsparciu specjalistów. Sklepy na WordPressie są tak często tworzone, że przy pojawieniu się problemu można nie tylko sięgnąć po wsparcie specjalizujących się firm, ale także szukać na grupach, na forach czy blogach wsparcia ekspertów oraz osób, które uprzednio mogły spotkać się z takim samym problemem.

Korzyścią WooCommerce jest także to, że zawiera ogromny zakres rozbudowanych dodatków. Powodzenie e-sklepów na WordPressie sprawia, że developerzy ciągle projektują osobne dodatki i wtyczki dostosowane do WooCommerce. To oznacza, że gdy sklep potrzebuje jakiejś funkcjonalności, z reguły wystarczy przejrzeć dostępne dodatki oraz bardzo prawdopodobne jest to, że odpowiadające na potrzebę do pracy pożądane rozszerzenie jest dostępne od dawna. Poza tym WooCommerce regularnie usuwa konflikty pomiędzy wtyczkami oraz szablonami podczas aktualizacji.

Otwarcie sklepu internetowego za pomocą WooCommerce i WordPress

Podłączenie WooCommerce do WordPressa jest w pełni łatwe. Wszystkim, co trzeba zrobić to w dziale wtyczek odnaleźć WooCommerce. Po instalacji wtyczki, w panelu administracyjnym pojawiają się dodatkowe funkcje, gdzie możliwe jest uzupełnianie produktów, kierowanie zamówieniami czy płatnościami i przechowywanie informacji o klientach. Oprócz tego dostępne są również statystyki, raporty oraz analizy sprzedaży.

Trzeba pamiętać, że nie wszystkie funkcjonalności WooCommerce są zupełnie darmowe. Chociaż nieodpłatna wersja oferuje naprawdę sporo, niektóre przydatne w sklepie internetowym funkcje mogą łączyć się z opłatami. Między innymi płatne dodatki dotyczą możliwości płatności internetowych, współpracy z firmami kurierskimi, sklepami portali społecznościowych (np. sklep na Facebooku), Allegro, czy zaawansowanych funkcji mechanizmów ofert albo rekomendacji. Część płatnych opcji zawiera nieodpłatną wersję, choć może okazać się, że do prawidłowego funkcjonowania sklepu internetowego na WordPressie najlepsza okaże się wtyczka płatna.

Bezpieczeństwo i wsparcie sklepu internetowego na WordPressie

Bezpieczeństwo sklepu internetowego to istotna kwestia. Sam WordPress oraz WooCommerce są nadal poprawiane przez twórców, z powodu czego są uznawane za narzędzia bezpieczne. Kłopotem mogą być jednak dodatkowe wtyczki, które nie za każdym razem są w pełni dostosowane, za sprawą czego mogą w pewnym zakresie tworzyć dojście do sklepu. Z tego powodu, należy wybierać umiarkowaną ilość rozszerzeń, głównie tych szczególnie koniecznych do prowadzenia sklepu. By zagwarantować bezpieczeństwo sklepu internetowego w oparciu o WordPress i WooCommerce najlepiej na bieżąco aktualizować wtyczki i motywy. Aktualizacje przeważnie nastawione są na usuwanie błędów i luk. Oprócz tego dojście do konta administracyjnego i serwera FTP powinien mieć głównie właściciel sklepu internetowego oraz np. administratorzy wsparcia technicznego. Ponadto hasła dostępu powinny być wyjątkowo skomplikowane, żeby zapewniały większe bezpieczeństwo sklepu internetowego.

Należy także wybrać solidny hosting z tworzeniem kopii danych oraz wsparcie ekspertów. Pomoc techniczna może okazać się nieoceniona, jeśli pokaże się przeszkoda, z którą trudno będzie poradzić sobie samemu. Obok współpracy z fachową firmą, jaka zajmuje się pomocą techniczną do WordPressa, wiele rozwiązań kłopotów znajduje się na blogach i forach internetowych albo na grupach. Czasami wystarczy zostawić w takim miejscu pytanie oraz poczekać na odpowiedź. Jeśli jednak kłopot wymaga natychmiastowej naprawy, lepiej zwrócić się po pomoc ekspertów.

Sklepy internetowe

Reklama internetowa – sposób na nowych klientów

Reklama w Internecie to świetny środek na zainteresowanie ogromnej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do innych form marketingu, reklama wirtualna gwarantuje nam w niższej cenie, bardziej satysfakcjonujące efekty. Chyba największym atutem tej metody reklamowej są nieograniczone możliwości. Reklama w Internecie może przybierać dowolne kompozycje – od artykułu, aż po zajmujące potencjalnych klientów filmiki. Fantazja twórców jest w tym punkcie niczym nielimitowana. Reklama internetowa sięga dalej i silniej napiera na poczynania konsumentów, niżeli jakakolwiek inna opcja marketingu.

Co mamy na myśli gdy mówimy o reklamie w Internecie? Wieloaspektowe mechanizmy takie jak pozycjonowanie stron i mniej skomplikowane działania takie jak kampanie reklamowe w Google. Pod tym określeniem mieści się również sama strona www, jako bogate i dostępne powszechnie źródło wiedzy o placówkach i usługach. Doskonałym źródłem reklamy lokalnej są wizytówki w Google Maps, a reklamy ogólnoświatowej filmiki na Youtube. Jak już sami wiecie rozwiązań na reklamę marki w sieci jest bardzo dużo. Jeśli pragniecie dowiedzieć się o nich troszkę więcej, jesteście w idealnym miejscu. Porównajmy zatem wszystkie formy reklamy w sieci.

Strona internetowa – Twoja ulotka w sieci

Wstępnym krokiem, jaki powinieneś postawić licząc na rozwój popularności marki w Internecie jest stworzenie własnej strony internetowej. Interesująca, łatwa w zarządzaniu i praktyczna strona www opowie o Twojej firmie więcej niż reklama telewizyjna. Najważniejszy jest oryginalny projekt, łatwa nawigacja i zajmujące treści. Strona www to Twoja placówka w sieci, więc dopilnuj tego by zaprezentować swoją nowoczesną twarz. Budując swoją stronę nie zapomnij o wydajności. Klienci nie lubią przeciągania, a czasochłonne otwieranie się portalu, może ich wystraszyć. Co raz większa liczba ludzi wyszukuje usług w świecie wirtualnym, stąd też strona internetowa otworzy przed Tobą możliwości na nabycie kolejnych konsumentów. Możesz wybierać spośród wielu opcji – skonstruować stronę typu one page. lub zaawansowaną stronę CMS, czyli opartą na łatwym systemie administrowania. Najistotniejsze to być na czasie i nie bać się nowych rozwiązań.

Pozycjonowanie stron, czyli jak wygrać wyścig w Google?

Wydawałoby się, że strona internetowa to wystarczający środek na zaangażowanie nowych Nabywców. Naturalnie, jeśli Twoja działalność osiąga zadowalające rezultaty, nie potrzebne będą Tobie inne formy reklamy. Tymczasem jeżeli jesteś głodny nowych możliwości, pozycjonowanie to perfekcyjne rozwiązanie. Pozycjonowanie stron jest zbiorem procesów poprawiającym pozycję strony w wynikach wyszukiwarek internetowych, takich jak Google, czy Bing. A że co raz większa ilość osób z nich korzysta, warto zainwestować w dobrą pozycję. Jesteś w błędzie uważając że wyświetlające się wyniki wyszukiwania są przypadkowe. Jest to bardzo sformalizowany mechanizm w którym główną rolę odgrywają automaty Google. Ich zadaniem jest indeksacja stron. A im bardziej określona strona odpowiada do poszczególnego słowa kluczowego, tym wyżej będzie ulokowana na liście wyszukiwania. Pozycjonowanie stron to więc zbiór kilkunastu zabiegów, takich jak modernizacja, i budowanie zaplecza SEO, które wpływają na to, że boty Google lepiej oszacują pozycję określonej strony internetowej.

Pozycjonowanie nie dotyczy jedynie stron internetowych. Co raz większa liczba firm, takich jak Topranking, proponuje pozycjonowanie wizytówek w mapkach Google, pozycjonowanie filmów na Youtube, a nawet pozycjonowanie zdjęć w Google Images. Są to alternatywy znacznie przystępniejsze od pozycjonowania stron internetowych, dedykowane dla osób, którym zależy na popularności w nieco mniejszej skali.

Kampania reklamowa Adwords – reklamuj się w Google

Przeglądając rezultaty wyszukiwania zazwyczaj mamy szansę spotkać 2 rodzaje wyników. Na samej górze listy plasują się płatne rezultaty wyszukiwania, a pozostałe części rankingu to organiczne (darmowe) wyniki wyszukiwania. Odpłatne wyniki to strony, dla których stworzono kampanię reklamową Google Adwords. Kampania ta jest ustawiania w zależności od umówionych fraz kluczowych. Nie płaci się za wyświetlenia, ale za wejścia na stronę, co jest idealnym rozwiązaniem dla firm za równo z małym, jak i dużym kapitałem. Stawka za kliknięcie zależna jest od atrakcyjności określenia kluczowego. Ty kierujesz kampanią i masz możliwość ją w dowolnej chwili zatrzymać. Dlaczego warto zainwestować w reklamy Adwords? Specjaliści oznajmiają, że najszybszą skuteczność działania mają strony wyświetlające się na pierwszych pozycjach listy wyszukiwania. Dlatego, jeżeli pragniesz szybko dotrzeć do dużego grona klientów, ten typ reklamy internetowej będzie dla Ciebie najwłaściwszy.

O reklamie w internecie można by mówić i mówić. Bez cienia wątpliwości, jest to temat, którego popularność wciąż ewoluuje. Wzrastająca liczba użytkowników internetu na całym globie to pierwszy powód dla którego warto zainwestować w pozycjonowanie, czy w odpowiednio wykonaną stronę www. Internet daje nam obecnie naprawdę wiele, że wybór rozwiązania reklamowego może być niezmiernie skomplikowany. Mamy nadzieję, że choć odrobinę Wam go ułatwiliśmy.

Reklama w internecie w atrakcyjnej cenie? Stawiamy na nowoczesność i oryginalność. Sprawdź naszą ofertę wchodząc na stronę www: reklama w internecie