Archiwa tagu: reklama w internecie

Katalog firm – dobry sposób na reklamę w Internecie

W dobie ciągle udoskonalanych algorytmów co raz ciężej jest wybrać idealny sposób na skuteczne pozycjonowanie stron www. W trakcie całego roku Google wprowadza około 500 modyfikacji do swoich algorytmów, co wzmacnia dokładność odpowiedzi na wyszukiwania użytkowników. Jeszcze kilka lat temu jedną z najkorzystniejszych metod pozycjonowania było katalogowanie stron. A w jaki sposób dzisiaj kształtuje się mechanizm dodawania stron do katalogów z perspektywy zaktualizowanego algorytmu Pingwin? Pokażemy Tobie na przykładzie jednego z naszych Klientów, że bezpłatna wizytówka w katalogach SEO to ciągle właściwe rozwiązanie na zdobycie cennych linków, no i bezspornie wysokiej pozycji w Google. Sprawdźcie zatem jak darmowy katalog firm może oddziaływać na ruch strony w wyszukiwarkach internetowych.

Czym jest darmowy katalog firm?

Zacznijmy najpierw od tego, po co w internecie tworzone są darmowe katalogi firm. Są to normalne strony internetowe o nieco nietypowej funkcji, jaką jest gromadzenie najważniejszych wiadomości o firmach działających w całej Polsce, jak i za granicą. W jednym spisie firm umieszczane są tysiące darmowych wizytówek określających między innymi rodzaj działalności przedsiębiorstwa i wysyłające do samej strony głównej oznaczonego przedsiębiorstwa. Nieodpłatna wizytówka w katalogu firm ma najczęściej funkcję opisu, gdzie my jako klienci możemy prócz informacji kontaktowych zamieszczać również odpowiednie frazy kluczowe. Spójrzmy teraz jak wygląda mechanizm dodawania wpisu o swojej firmie do darmowego katalogu. Na starcie musimy dopasować kategorię tematycznie powiązaną z działalnością naszej firmy. Mamy także swobodę doboru pasującej podkategorii. Kolejno wpisujemy adres strony internetowej swojej firmy z przymusowym http:// na wstępie. Zostanie wygenerowany dla nas zaawansowany formularz, który należy dokładnie wypełnić. W tym momencie możemy wybrać kilka alternatyw – dodać wpis gratis (z publikacją w w ogólnych wynikach) lub uiścić opłatę za reklamowanie wizytówki (wtedy będzie ona wyemitowana na stronie startowej katalogu). Planując zrekompensować administratora katalogu masz możliwość umiejscowić na swojej stronie link zwrotny. Jest to jednak fakultatywne działanie.Po wszystkim musisz kliknąć „Wyślij zgłoszenie” i zaczekać na zezwolenie moderatora. Bezpłatna wizytówka w katalogu firm to znakomity sposób na uzyskanie cennego linku do swojej strony. Ok, sprawdźmy w tym momencie, jak katalogowanie wpływa na proces pozycjonowania.

Jak katalogowanie strony przyczyniło się do sukcesu jednego z naszych Klientów?

Opiszemy Ci teraz przykład jednego z naszych Kontrahentów, który kupując usługę dodania bezpłatnej wizytówki, poprawił pozycję swojej strony internetowej w Google, pozyskując kilku nowych Klientów tygodniowo. Pan Piotr zgłosił swoją wizytówkę dokładnie 3 miesiące temu. Zgodził się na to żebyśmy nadzorowali jego stronę na potrzeby sprawdzenia skuteczności katalogowania. Najpierw, nim wpis został zaindeksowany praktycznie nikt nie śledził strony Klienta. Tylko kilka wejść w ciągu kilku dni. Po 3 dniach informacja o nowo opublikowanej wizytówce w naszym katalogu dotarła do Google. Patrząc na to, że page rank naszego nieodpłatnego katalogu jest stosunkowo wysoki, odsyłacz kierujący do witryny Pana Piotra został przez automaty Google oceniony jako bardzo wartościowy. Przez kolejne kilka dni pozycja strony Pana Piotra w Google zaczęła się przekształcać. Ostatecznie po dodaniu bezpłatnej wizytówki do naszego katalogu, strona firmowa naszego Kontrahenta uplasowała się na 20 miejscu. Wcześniej zajmowała pozycję 32 przez kilka miesięcy, więc był to całkiem pokaźny wzrost.To nie był jednak końcowy efekt naszej współpracy. Pan Piotr był tak mocno zadowolony z początkowych efektów, że postanowił wykupić promowaną wizytówkę. Taka usługa w naszym portalu kosztuje tylko 3 złote + VAT za 30 dni publikacji. Okazało się to wystarczające, żeby strona internetowa Pana Piotra zaindeskowała się na 1 stronie naturalnych wyników wyszukiwania, a dosłownie na 8 miejscu. Spowodowało to, że suma Klientów zafascynowanych usługami Pana Piotra wzrosła 5 krotnie. Z opisanego przykładu możemy wywnioskować dwie rzeczy – bezpłatne katalogowanie stron to ciągle idealny sposób na zwiększenie pozycji strony na liście Google, a także doskonała postać reklamy w internecie.

Zalety bezpłatnego katalogu firm

Czemu warto postawić na bezpłatne wizytówki w naszym katalogu firm? Katalog firm założony przez naszą firmę to moderowany i wciąż uaktualniany wykaz stron www. i przedsiębiorstw działających w naszym państwie. Każdego dnia dodajemy kilka nowych wizytówek. Dzięki moderacji wartość naszego bezpłatnego katalogu wciąż rośnie. Dodatkowym walorem są silne zabezpieczenia wprowadzane przez naszych informatyków. Strona nie jest narażona na ataki hakerów, ani odwiedzana przez nieproszonych gości. Kolejną korzyścią jest nowoczesna forma katalogowania. Publikacja obfitych w wyrażenia kluczowe , unikatowych wpisów podwyższa efektywność pozycjonowania. Przykłady naszych Klientów mówią same za siebie – bezpłatna wizytówka w katalogu firm to efektywna metoda pozycjonowania. Już dzisiaj opublikuj darmową wizytówkę swojej firmy, lub skorzystaj z płatnej usługi promowania wpisu w naszym katalogu firm. Zacznij rozwijać swój biznes w sieci!

Reklama internetowa – sposób na nowych klientów

Reklama w Internecie to świetny środek na zainteresowanie ogromnej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do innych form marketingu, reklama wirtualna gwarantuje nam w niższej cenie, bardziej satysfakcjonujące efekty. Chyba największym atutem tej metody reklamowej są nieograniczone możliwości. Reklama w Internecie może przybierać dowolne kompozycje – od artykułu, aż po zajmujące potencjalnych klientów filmiki. Fantazja twórców jest w tym punkcie niczym nielimitowana. Reklama internetowa sięga dalej i silniej napiera na poczynania konsumentów, niżeli jakakolwiek inna opcja marketingu.

Co mamy na myśli gdy mówimy o reklamie w Internecie? Wieloaspektowe mechanizmy takie jak pozycjonowanie stron i mniej skomplikowane działania takie jak kampanie reklamowe w Google. Pod tym określeniem mieści się również sama strona www, jako bogate i dostępne powszechnie źródło wiedzy o placówkach i usługach. Doskonałym źródłem reklamy lokalnej są wizytówki w Google Maps, a reklamy ogólnoświatowej filmiki na Youtube. Jak już sami wiecie rozwiązań na reklamę marki w sieci jest bardzo dużo. Jeśli pragniecie dowiedzieć się o nich troszkę więcej, jesteście w idealnym miejscu. Porównajmy zatem wszystkie formy reklamy w sieci.

Strona internetowa – Twoja ulotka w sieci

Wstępnym krokiem, jaki powinieneś postawić licząc na rozwój popularności marki w Internecie jest stworzenie własnej strony internetowej. Interesująca, łatwa w zarządzaniu i praktyczna strona www opowie o Twojej firmie więcej niż reklama telewizyjna. Najważniejszy jest oryginalny projekt, łatwa nawigacja i zajmujące treści. Strona www to Twoja placówka w sieci, więc dopilnuj tego by zaprezentować swoją nowoczesną twarz. Budując swoją stronę nie zapomnij o wydajności. Klienci nie lubią przeciągania, a czasochłonne otwieranie się portalu, może ich wystraszyć. Co raz większa liczba ludzi wyszukuje usług w świecie wirtualnym, stąd też strona internetowa otworzy przed Tobą możliwości na nabycie kolejnych konsumentów. Możesz wybierać spośród wielu opcji – skonstruować stronę typu one page. lub zaawansowaną stronę CMS, czyli opartą na łatwym systemie administrowania. Najistotniejsze to być na czasie i nie bać się nowych rozwiązań.

Pozycjonowanie stron, czyli jak wygrać wyścig w Google?

Wydawałoby się, że strona internetowa to wystarczający środek na zaangażowanie nowych Nabywców. Naturalnie, jeśli Twoja działalność osiąga zadowalające rezultaty, nie potrzebne będą Tobie inne formy reklamy. Tymczasem jeżeli jesteś głodny nowych możliwości, pozycjonowanie to perfekcyjne rozwiązanie. Pozycjonowanie stron jest zbiorem procesów poprawiającym pozycję strony w wynikach wyszukiwarek internetowych, takich jak Google, czy Bing. A że co raz większa ilość osób z nich korzysta, warto zainwestować w dobrą pozycję. Jesteś w błędzie uważając że wyświetlające się wyniki wyszukiwania są przypadkowe. Jest to bardzo sformalizowany mechanizm w którym główną rolę odgrywają automaty Google. Ich zadaniem jest indeksacja stron. A im bardziej określona strona odpowiada do poszczególnego słowa kluczowego, tym wyżej będzie ulokowana na liście wyszukiwania. Pozycjonowanie stron to więc zbiór kilkunastu zabiegów, takich jak modernizacja, i budowanie zaplecza SEO, które wpływają na to, że boty Google lepiej oszacują pozycję określonej strony internetowej.

Pozycjonowanie nie dotyczy jedynie stron internetowych. Co raz większa liczba firm, takich jak Topranking, proponuje pozycjonowanie wizytówek w mapkach Google, pozycjonowanie filmów na Youtube, a nawet pozycjonowanie zdjęć w Google Images. Są to alternatywy znacznie przystępniejsze od pozycjonowania stron internetowych, dedykowane dla osób, którym zależy na popularności w nieco mniejszej skali.

Kampania reklamowa Adwords – reklamuj się w Google

Przeglądając rezultaty wyszukiwania zazwyczaj mamy szansę spotkać 2 rodzaje wyników. Na samej górze listy plasują się płatne rezultaty wyszukiwania, a pozostałe części rankingu to organiczne (darmowe) wyniki wyszukiwania. Odpłatne wyniki to strony, dla których stworzono kampanię reklamową Google Adwords. Kampania ta jest ustawiania w zależności od umówionych fraz kluczowych. Nie płaci się za wyświetlenia, ale za wejścia na stronę, co jest idealnym rozwiązaniem dla firm za równo z małym, jak i dużym kapitałem. Stawka za kliknięcie zależna jest od atrakcyjności określenia kluczowego. Ty kierujesz kampanią i masz możliwość ją w dowolnej chwili zatrzymać. Dlaczego warto zainwestować w reklamy Adwords? Specjaliści oznajmiają, że najszybszą skuteczność działania mają strony wyświetlające się na pierwszych pozycjach listy wyszukiwania. Dlatego, jeżeli pragniesz szybko dotrzeć do dużego grona klientów, ten typ reklamy internetowej będzie dla Ciebie najwłaściwszy.

O reklamie w internecie można by mówić i mówić. Bez cienia wątpliwości, jest to temat, którego popularność wciąż ewoluuje. Wzrastająca liczba użytkowników internetu na całym globie to pierwszy powód dla którego warto zainwestować w pozycjonowanie, czy w odpowiednio wykonaną stronę www. Internet daje nam obecnie naprawdę wiele, że wybór rozwiązania reklamowego może być niezmiernie skomplikowany. Mamy nadzieję, że choć odrobinę Wam go ułatwiliśmy.

Reklama w internecie w atrakcyjnej cenie? Stawiamy na nowoczesność i oryginalność. Sprawdź naszą ofertę wchodząc na stronę www: reklama w internecie