Archiwa tagu: pozycjonowanie stron internetowych

Jak otworzyć sklep internetowy – krótka analiza

Ostatnie lata to ciągły postęp cywilizacji konsumpcjonizmu. Ludzie robią zakupy, nieprzerwanie rozglądają się za czymś nowym i pragną mieć więcej i więcej. Nic nie jest argumentów na to, żeby ta tendencja się odwróciła. Nabywanie ekskluzywnych artykułów to pierwsza sprawa, ale musimy także zapewnić sobie oprócz nich kosmetyki, produkty spożywcze – słowem to, co jest nam konieczne do egzystencji. Lwia część z nas życie spędza w nieustannym biegu i przez to, nie możemy poświęcić wiele czasu na chodzenie po galeriach. Receptą może stać się sklep internetowy – który może przynieść okazałe dochody.

Sklep internetowy – dlaczego i jak?

Sami znamy pewnie niemało wzorcowych jednostek, które na nic nie mają czasu. Zakupy załatwiają w supermarkecie co 14 dni, by oszczędzić sobie wiecznego ruszania po niezbędne towary. W XXI wieku część sklepów poszła zdecydowanie naprzód i świadczą takowym przywiezienie asortymentu pod drzwi.

Przywołana problematyka dotyczy szczególnie jednostek zajętych, przesiadujących miesiącami w miejscu zatrudnienia. Nie pałają oni entuzjazmem, kiedy muszą udać się na świąteczny shoping. Pracoholicy ochoczo sięgają wówczas po sklep online oraz hurtowo nabywają upominki dla bliskich. Biorąc to pod uwagę – to oni będą naszą grupą odbiorców, jak zdążyliśmy się przekonać – dosyć sporą.

Znamy już podstawowy powód stworzenia sklepu internetowego, toteż w tej chwili winniśmy przemyśleć jak ów sklep ma wyglądać. Nie możemy mieć wymagań z księżyca. Jeśli sklep internetowy ma Wam dać określone zarobki, w takiej sytuacji wychodzimy od tzw. analizy SWOT. Ocena mocnych oraz gorszych stron, szans i niebezpieczeństw to absolutna podstawa. Dotyczy to zarówno Waszego nowo powstałego sklepu, jak i rywalizujących podmiotów. Należy sprawdzić jakie liczby produkują, w czym możemy się na jej tle wyróżnić.

Krok następny to zdefiniowanie grupy docelowej. Wszystko zależy od naszych potrzeb. Powołany przez Ciebie sklep internetowy może być skierowany do Nabywcy uniwersalnego, który zyska możliwość wyboru spośród wielu dziedzin produktów, ale również np. zapraszać do sklepu internetowego zwłaszcza żeńskie grono, ze względu na przewagę kosmetyków. Wszystko będzie zależeć od tego, jaki plan biznesowy przygotujecie. Rzetelnie rozpatrzcie, czy dotarcie do Klientów z całej Polski lub za granicę jest możliwe z dostępnym budżetem. Może tak się zdarzyć, iż trzeba będzie zawęzić działalność do jednego miasta lub województwa.

Należy pamiętać, iż stworzenie sklepu internetowego jest ściśle powiązane z działalnością gospodarczą. Konieczne będzie podjęcie któregoś z tych działań:

  • W kwestii otwierania własnej firmy, koniecznie winniśmy zewidencjonować działalność gospodarczą – zrobić wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym albo do Ewidencji Działalności Gospodarczej, pozyskać REGON w Urzędzie Statystycznym, załatwić formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie.
  • Jeśli Twoja firma już działa, musisz jedynie nanieść zmianę w swoim PKD (Polska klasyfikacja działalności), poprzez dodanie zapisu o handlu w Internecie.

Następna analizowana składowa to oferowane produkty. Kiedy już ustalimy czy będzie to coś specjalistycznego, z wąskiej branży, czy też produkty bardziej ogólne, wyrabiane na olbrzymią skalę, koncentrujemy się na właściwym wyselekcjonowaniu dostawcy. Sumienność, punktualność i zaufanie, to powinna być podstawa, na którą wypada zwrócić uwagę. Jest oczywistym, że na końcu jednym z decydujących parametrów okaże się uzyskana jakość w stosunku do wygenerowanych kosztów. Wcale nie musi być tak, że oszczędzając zyskamy, a płacąc więcej z pewnością odniesiemy sukces. Dostawca już wybrany? Teraz powinniśmy dopracować prezentacje produktów. Co możemy dzięki temu zyskać?

Zanurzamy się w tej chwili w obszar pozycjonowania. Nie możemy się oprzeć tylko na opisach producentów. Jeżeli pragniemy szybko uzyskać zwrot inwestycji, wówczas powinniśmy poświęcić czas na unikalne opisy – łatwo do zapamiętania dla Klientów, ale również usprawnione pod SEO, by popularna wyszukiwarka Google wystawiła nam wysoką ocenę jakości. Jeżeli nasza treść była już wcześniej gdzie indziej – narzędzie wyszukujące oceni Was negatywnie i nie zapewnimy sobie czołowej pozycji w wynikach wyszukiwania. Takie opisy damy radę przygotować na własną rękę, ale wyższą jakość mogą nam zapewnić fachowcy z dziedziny SEO.

Sprawy związane z produktami już za nami – pora na udostępnienie konkretnych form płatności. Do najpopularniejszych należą:

– System PayU
– PayPal
– Przelewy 24

Niewątpliwie powinniśmy też zagwarantować Klientom zapłacenie przy odbiorze oraz z góry. Ważnym będzie, aby serwis płatności był odpowiednio zabezpieczony– np. przy pomocy szyfrowania SSL. Bezpieczeństwo transakcji z pewnością wpłynie pozytywnie na zaufanie Odbiorców.

Sklep internetowy – domena, hosting i program

Wizja jest, znacie już swoją konkurencję, mamy naszkicowany plan działania oraz odpowiednio spreparowane pod sprzedaż towary? Czas na krótkie omówienie kwestii technicznych.

Wybór oprogramowania pod nasz sklep to coś, co może przesądzić o powodzeniu naszych starań. Polecamy nie robić tego na własną rękę, tylko posiłkować się wiedzą ekspertów. Niekiedy wystarczy nawet bezpłatny software, ale gdy realizujemy bardzo ambitny projekt przyda nam się full serwis albo indywidualny software.

Domena niekiedy jest zapewniana w parze z oprogramowaniem, zawsze tak to działa. Jeżeli tak nie jest – wówczas będzie trzeba takową zakupić. Powinna być prosta, rzucająca się w oczy i łatwa do zapamiętania przez Klienta, aby mógł ją bez kłopotu przywołać w rozmowie z przyjacielem .

W kwestii hostingu musimy wziąć pod uwagę rozmiar serwera i limit transferu – naszym zadaniem będzie dostosowanie hostingu do potrzeb naszego sklepu. Nie możemy się ograniczać do darmowych hostingów – mają one nam multum obostrzeń, hamujących rozwój naszego projektu.

Tworzenie sklepów internetowych —–> http://www.blacksoft.pl/tworzenie-sklepow-internetowych/

Pozycjonowanie lokalne – taniej i efektywniej

Od dłuższego czasu przekonujemy się, że bez skutecznego propagowania witryny internetowej, perspektywy na sukces naszej działalności są dosyć niewielkie. Na szczęście, dzięki nowoczesnym technologiom, Google wymyśliło złożony mechanizm, który pozwala nam na dotarcie do lokalnych Kontrahentów. Żeby to właśnie nasz salon fryzjerski, warsztat samochodowy, restauracja, biuro nieruchomości i cokolwiek innego zostało zauważone przez Interesantów z Twojego sąsiedztwa, nieodzowne jest poprawne wypozycjonowanie witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Ma na nie wpływ dużo okoliczności, którymi zajmiemy się w poniższym materiale.

Pozycjonowanie lokalne – czym jest?

Najprościej rzecz ujmując, pozycjonowanie lokalne to promowanie konkretnej strony w wyszukiwarkach. Od normalnego pozycjonowania stron różni się jednak tym, że skupiamy się na wyszukujących z węższego grona, np. województwa, miejscowości, a niekiedy nawet jednej dzielnicy. Nierzadko jest tak, że wyszukiwarka jest w stanie samodzielnie oszacować, gdzie jest najbliższe naszemu położeniu wielkie miasto. Da się to bez trudu zweryfikować, używając przycisku „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Powiedzmy, że naszym celem jest znalezienie agencji nieruchomości. Jeżeli wyszukujący jest w określonym momencie w Toruniu, to wówczas wyszukiwarka wytypuje nam najskuteczniej wypozycjonowane agencji nieruchomości z Torunia. Statystyki mówią prawdę – ponad 95% Klientów szuka priorytetowo spółek i usług z ich okolicy, by mieć je pod ręką. Musimy zrobić wszystko, żeby trafili na właśnie naszą firmę, bo powyżej 3/4 wyszukujących lokalnie kupiło produkt w niedalekiej przyszłości, a ponad 80% użytkowników nowoczesnych komórek i tabletów korzysta z wyszukiwarek internetowych. Czego najczęściej szukają? Wyróżniają się zdecydowanie restauracje, sklepy oraz usługi. Gdy posiadasz restaurację działającą lokalnie, obowiązkowo powinieneś zadbać o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – od czego zacząć?

Podobnie jak w przypadku szerszego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym wciąż szczególnie ważną rzeczą będzie optymalizacja strony internetowej. Musimy systematycznie dodawać treść i postarać się, by treści były możliwie jak najwyższej jakości. Nie zapominajmy przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Trzeba w tym momencie pochylić się nad technikami, które będą specyficzne dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.

– Stworzenie strony w Google Moja Firma, które obszerniej przeanalizujemy poniżej,
– linki z lokalnych stron – postarajmy się, aby wzmianki o naszej firmie wyświetlono w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz stronach powiązanych z turystyką,
– zgodność danych identyfikujących firmę – otoczmy opieką dane, które zamieszczamy w katalogach firmowych i innych witrynach. Jeżeli ulegnie zmianie nasz adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie uaktualnimy tego, to w takiej sytuacji narzędzie wyszukujące może nas potraktować jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Niezwykle istotne będzie zrobienie profilu naszej spółki w Google Moja Firma. Jest to narzędzie służące do zakładania wizytówek firm, które prowadzą działania na lokalnym obszarze. Co możemy dzięki niej zrobić? Dobre pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki sprawi, że wyszukujący, używający lokalnych słów kluczowych zapewne natknie się na naszą wizytówkę, zawierającą adres witryny internetowej i telefon do naszej firmy. Samo zrobienie wizytówki nie jest przesadnie złożone, ale już pozycjonowanie wymaga dokładności i konkretnej wiedzy.

Aby dodatkowo pomnożyć swoje szanse na zwabienie lokalnych Odbiorców, spożytkujemy usługę Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten składnik pozycjonowania lokalnego jest w miarę trudny, ale zyski na rynku lokalnym z pewnością będą zauważalne. Jak powinna wyglądać należycie sformatowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć odpowiedni tytuł. Spróbujmy wejść w rolę szukającego i przeanalizować, jakimi hasłami będzie operował w wyszukiwarce. Najłatwiej będzie uobecnić w tytule nazwę firmy oraz rodzaj wykonywanych przez nas usług. Następnie, wzbogacamy wizytówkę o aktualne dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – musimy systematycznie je uaktualniać. Kolejno ustalamy dla Twojej korporacji oryginalny kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, najczęściej jako nazwa zakładu. Kiedy już przejdziemy przez te elementy, pozostaje jedynie dobrać dobrą grafikę oraz stworzyć odpowiedni opis działalności.

Nie zapominajmy – wizytówka wiąże się z wystawianiem nam opinii przez wyszukujących. Ich ilość i jakość będą decydować o tym, na jakiej pozycji wylądujemy w rezultatach wyszukiwania. Jeśli zasłużymy na sporą liczbę pozytywnych opinii, to wówczas łatwo zauważymy ich pozytywny wpływ na pozyskiwanie nowych Odbiorców oraz budowanie dominacji nad rywalami.

Pozycjonowanie lokalne to mniej drogi i szybszy przepis, na pojawienie się w wynikach wyszukiwania niż normalne pozycjonowanie stron. Nie jesteś pewien jak zacząć? Agencja reklamowa mająca w ofercie pozycjonowanie lokalne z pewnością pomoże Ci zrobić pierwszy krok w kwestii pozycjonowania lokalnego.

Więcej – http://pozycjonowanie-stron.torun.pl/pozycjonowanie-lokalne/

 

 

Marketing internetowy – moc możliwości

Oczywistym jest, że środowisko internetu daje nam wiele możliwości w kwestii promocji. Wygląda to na banał, ale w w tym konkretnym przypadku pasuje jak ulał. Marketing internetowy to obecnie istotna kwestia dla tych, którzy pragną wypromować swoją firmę on-line. W dzisiejszym wpisie omówimy co to takiego marketing w internecie i co możemy osiągnąć dzięki tej specyficznej odmianie tradycyjnego marketingu.

Aby móc spokojnie wejść w dyscyplinę połączoną z marketingiem internetowym, przypomnijmy sobie najpierw czym jest sam marketing. Niemało osób stawia to na jednej półce z promocją konkretnego produktu, ale dokładniej rzecz ujmując, jest to termin dużo szerszy. Proces marketingowy jest to skomplikowana strategia, która ma nieść za sobą profity w postaci dotarcia z nasza ofertą do możliwie jak największej grupy Konsumentów. Żeby tak się stało, powinniśmy przypilnować wielu składników, do których należą skuteczna komunikacja z rynkiem, dobrze dobrane narzędzia do promowania, sprecyzowanie grupy docelowej oraz ustalenie budżetu. Podczas trwania procesu, niezbędna jest cykliczna analiza postępów na rynku i odnoszenie się do potrzeb Kontrahentów.

Marketing internetowy – co musisz wiedzieć?

Rozwój technologii spowodował, że powstała specjalna gałąź marketingu – marketing w sieci, zwany też e-marketingiem. Czemu jest tak fundamentalny? Inwestorzy i właściciele korporacji otwierają się na działania w sieci, aby zaczerpnąć korzyści z atutów internetu i przygarnąć więcej Konsumentów. Marketing on-line to połączenie wszelkich działań, które znamy z powszechnej odmiany marketingu, ale do ich urzeczywistnienia będziemy używać internetu. Jeśli nasze działania będą właściwe, to wówczas miejsce naszej spółki w sieci znacznie ulegnie poprawie, a nasz podstawowy cel – promocja oraz tworzenie świadomości marki, połączone z jej korzystnym postrzeganiem zostanie wypełniony. Głównym narzędziem, z którego będziemy korzystać w marketingu on-line jest witryna www naszej spółki. Z najbardziej charakterystycznych różnic między marketingiem offline, a e-marketingiem wyróżniamy z pewnością rolę Klienta. Nie jest ona w tym przypadku pasywna, przeciwnie, prowadzi on z nami nieustanny dialog, poprzez m.in. wyrażanie opinii na temat naszych działań oraz oddziaływanie na zmiany w naszej kampanii marketingowej.

Do typowych działań, z którymi zetkniemy się przy kwestii marketingu internetowego należą m.in.:

– pozycjonowanie stron www
– reklamy Google AdWords
– influencer marketing
– content marketing
– remarketing
– video marketing
– kampanie w mediach społecznościowych
– blogosfera
– emailing

Omawialiśmy już dość szeroko pozycjonowanie stron www, natomiast w tym tekście skupimy uwagę na dwóch gatunkach marketingu w internecie – content marketingu oraz influencer marketingu, które mogą nam dostarczyć wiele korzyści.

Content marketing – przede wszystkim jakość

Ta dziedzina marketingu w sieci jest bardzo skuteczna, jeśli naszym celem ma być znalezienie kolejnych Klientów, lecz po pierwsze –  zbudowanie z nimi wieloletnich i opierających się na oddaniu więzi. Jak do tego doprowadzić?

Content marketing bazuje zwłaszcza na zamieszczaniu w sieci treści o możliwie jak najwyższym standardzie. Nie chodzi tutaj przede wszystkim o jednotorowy przekaz reklamowy, ale o wywołanie poruszenia u Odbiorcy, który zapragnie zostać z naszą firmą na stałe. Jak zapewne wiecie wiele zależy także od grupy docelowej, do której chcemy dotrzeć. Zawartość powinna być przystosowana do jej zamiłowań, praktyk oraz co również istotne – zwyczajów kulturowych. Content marketing występuje w różnorodnych formach, np.:

– artykuły branżowe,
– krótkie filmy,
– grafiki,
– prezentacje multimedialne,
– inne

Forma ma owszem znaczenie, lecz znacznie większą wagę powinniśmy przykładać do klasy wstawianych przez nas treści. Gdy Google oceni je jako wartościowe, to wówczas powiększy to nasze szanse na bycie łatwiej zauważalnym w wynikach wyszukiwania. Dbajmy o to, by treści były autorskie i nieszablonowe. Jak z kawałka tekstu o content marketingu – kluczowa dla nas jest wartość merytoryczna.

Influencer marketing – czym jest?

Ta dziedzina marketingu internetowego staje się ostatnio wyjątkowo popularna. Dlaczego? Influencer – czyli osoba, która jest biegła w konkretnej branży, lub też jest rozpoznawalna ze względu na prowadzenie bloga, vloga lub popularnego profilu w mediach społecznościowych, jest w stanie znacząco oddziaływać na potencjalnych Kontrahentów. W wyborze influencera należy się kierować branżą, w jakiej się obracamy. Gdy chcemy propagować sklep z ciuchami, wówczas dobrym pomysłem stanie się wynajęcie influencera, który pisze bloga na temat mody.

W odnalezieniu trafnego influencera mogą pomóc nam fora, grupy dyskusyjne na Facebooku lub po prostu wyszukiwarka internetowa. Trzeba pamiętać o tym, aby przed zatrudnieniem influencera do promowania Twojej marki, przejrzyście wskazać cele i przemyśleć jaki budżet jesteś w stanie na przeznaczyć na influencera. Wynajęcie influencera musi być częścią dużej strategii, która da nam nowe możliwości w temacie pozyskiwania Konsumentów.

Marketing internetowy – podsumowanie

Jak już zdążyliśmy się przekonać, marketing internetowy to bardzo szerokie zagadnienie. Ogrom profitów, ale także mnóstwo pracy do zrealizowania, jeśli nasza strategia ma odnieść sukces. Nasze działania muszą być sumiennie zaplanowane, a później nieustannie musimy reagować na zmieniające się trendy.

Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszą stronę internetową – http://pozycjonowanie-stron.torun.pl/

Jak przebiega pozycjonowanie stron?

Czym nazywamy pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczne rozwiązanie na reklamę mojej strony www? Jakie rezultaty daje pozycjonowanie stron? jaki jest koszt pozycjonowania stron? To najczęściej występujące pytania jakie Klienci zadają agencją interaktywnym zanim zainwestują w tego rodzaju usługę.

Efektywność pozycjonowania zależy od kilku czynników, jak i stosowanych metod. Agencje SEO wręcz konkurują między sobą w opowieściach o szybkości pozycjonowania i wiedzy na temat „tajnego algorytmu Google”. Najczęściej te firmy, oferujące niedrogie i błyskawiczne pozycjonowanie, w efekcie prowadzą do ukarania stron swoich Klientów przez Google. Stosują one spamowanie, które w przeważnie zawsze okazuje się dla nas bardzo niekorzystne. Pozycjonowanie nieetycznymi metodami nie jest zatem słusznym wyborem, a podniesienie takiej witryny do poprzedniej pozycji może zająć nawet cały rok.

W dzisiejszym artykule po kolei opiszemy Wam czym jest skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron www. Warto przyjrzeć się z bliska przedstawionym wskazówką, żeby w przyszłości nie dać się nabrać oszustom, których w branży internetowej jest mnóstwo.

Czemu Twoja strona potrzebuje pozycjonowania?

Z całą pewnością możemy powiedzieć, że żyjemy w czasach Internetu. Przedsiębiorstwa, których strony internetowe są często otwierane, odczuwają wzrost zysków w rzeczywistości. Pozycja tych stron nie jest jednak kwestią przypadku, lecz dokładnie przemyślanej kampanii reklamowej. Metody takie jak pozycjonowanie stron, czy prowadzenie profilu w mediach społecznościowych podwyższa szansę firm na złapanie wielu potencjalnych Klientów. Czemu pozycjonowanie stron okazuje się być najskuteczniejsze? Argument jest bardzo prosty – liczba osób korzystających z wyszukiwarek, którzy w przyszłości mogą zostać Twoimi Klientami.

Na pewno nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać usług w Internecie. Najczęściej za pewne czerpałeś z zasobów wyszukiwarki Google. Po wpisaniu konkretnej frazy, np. Fryzjer Toruń, ukazała się Tobie lista wyników. Sugerując się zasadą im wyższym tym lepszy, klikałeś na strony firm, które znalazły się na samej górze listy. Tak też czyni ponad ¾ osób korzystających z wyszukiwarki Google. W praktyce wszyscy zwracają uwagę na pierwsze 10 pozycji na liście naturalnych wyników, rzadko kiedy przechodząc na kolejne strony. Podsumowując- najważniejszym walorem pozycjonowania, jest możliwość zainteresowania swoją stroną większej liczby osób.

Jak wygląda pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony ma wpływ na podwyższenie jej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Witryny umieszczane są na tej liście w określonej kolejności, adekwatnie do ich dopasowania z wpisywanym słowem kluczowym. Układanie tych wyników zajmują się boty Google, których działalność opiera się na wysoce złożonym algorytmie, modernizowanym co kilka miesięcy. Pozycjonowanie jest zatem dość skomplikowaną procedurą, najczęściej poznawaną metodą prób i błędów, gdyż żadna agencja SEO na świecie nie ma pojęcia jak wygląda słynny algorytm Google. Wykonując określone procedury na stronie i patrząc na zmiany jej pozycji, jesteśmy w stanie jedynie domyślać się jakie są czynniki wpływające na skuteczne pozycjonowanie. Warto wyróżnić takie jak:

  • optymalizacja strony – zwiększenie wydajności i optymalizacja kodu strony sprawią, że dana witryna stanie się bardziej wartościowa dla robotów wyszukiwarki. Ważne jest również bogactwo fraz kluczowych w zawartości strony.
  • popularność witryny – dbałość o jak największą ilość wysokiej jakości linków zewnętrznych, oraz wewnętrznych sprawi, że identycznie jak nowi Klienci, boty Google też zwrócą swoje oczy na konkretną stronę. Aby stworzyć bogate zaplecze linków zewnętrznych możesz wykupić własne zaplecze SEO.
  • bycie na bieżąco – odpowiednia i zachęcająca zawartość strony to jedno, a częste aktualizacje strony to drugie. Wartościowe dla Google witryny to te, na których wciąż jest jakiś ruch. To także dobry sposób na zachęcenie nowych Klientów.
  • responsywność – jest obecnie priorytetem nr 1, przez to że co raz więcej osób używa urządzeń mobilnych. Strony responsywne dopasowują się do wielkości określonego ekranu i działają wydajnie w każdej chwili, co docenią roboty Google.

Tu jedynie nieliczne przykłady czynników które oddziałują na pozycję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Spora liczba agencji zajmujących się pozycjonowaniem rozpoczyna współpracę z Klientem od zaplanowania słów kluczowych. Najlepsi specjaliści pomogą Ci wyszukać takie frazy, dla których skuteczne podwyższanie pozycji strony będzie kwestią czasu. Niektóre firmy zaproponują Ci stworzenie własnego zaplecza SEO, lub wykorzystanie z ich bazy. Może to być dobry pomysł. Oznacza to, że firmy te dbają o Klienta, a nie naciągają go na nie korzystny spam, który jak Wam opisaliśmy, może sprowadzić Waszą stronę na złą drogę. Co do kosztów, standardowe pakiety pozycjonowania zaczynają się już od 100 złotych miesięcznie. Czy jest to duża inwestycja? Nie, jeśli zdasz sobie sprawę ilu stałych Klientów możesz zdobyć tylko przez fakt, że Twoja strona znajdzie się na wyższej pozycji niż strony konkurencji. Warto wspomnieć o jeszcze jednym aspekcie – rezultaty pozycjonowania zauważalne są po miesiącu, jak nie dłużej. Jeśli któraś agencja zaoferowała Tobie znacznie krótszy termin, oznacza to, że korzysta z nielegalnych metod.

Chcesz skorzystać z bezpiecznego pozycjonowania – kliknij na naszą stronę i poznaj szczegółową ofertę: pozycjonowanie stron