Archiwa tagu: na czym polega pozycjonowanie stron?

Jak przebiega pozycjonowanie stron?

Czym nazywamy pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczne rozwiązanie na reklamę mojej strony www? Jakie rezultaty daje pozycjonowanie stron? jaki jest koszt pozycjonowania stron? To najczęściej występujące pytania jakie Klienci zadają agencją interaktywnym zanim zainwestują w tego rodzaju usługę.

Efektywność pozycjonowania zależy od kilku czynników, jak i stosowanych metod. Agencje SEO wręcz konkurują między sobą w opowieściach o szybkości pozycjonowania i wiedzy na temat „tajnego algorytmu Google”. Najczęściej te firmy, oferujące niedrogie i błyskawiczne pozycjonowanie, w efekcie prowadzą do ukarania stron swoich Klientów przez Google. Stosują one spamowanie, które w przeważnie zawsze okazuje się dla nas bardzo niekorzystne. Pozycjonowanie nieetycznymi metodami nie jest zatem słusznym wyborem, a podniesienie takiej witryny do poprzedniej pozycji może zająć nawet cały rok.

W dzisiejszym artykule po kolei opiszemy Wam czym jest skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron www. Warto przyjrzeć się z bliska przedstawionym wskazówką, żeby w przyszłości nie dać się nabrać oszustom, których w branży internetowej jest mnóstwo.

Czemu Twoja strona potrzebuje pozycjonowania?

Z całą pewnością możemy powiedzieć, że żyjemy w czasach Internetu. Przedsiębiorstwa, których strony internetowe są często otwierane, odczuwają wzrost zysków w rzeczywistości. Pozycja tych stron nie jest jednak kwestią przypadku, lecz dokładnie przemyślanej kampanii reklamowej. Metody takie jak pozycjonowanie stron, czy prowadzenie profilu w mediach społecznościowych podwyższa szansę firm na złapanie wielu potencjalnych Klientów. Czemu pozycjonowanie stron okazuje się być najskuteczniejsze? Argument jest bardzo prosty – liczba osób korzystających z wyszukiwarek, którzy w przyszłości mogą zostać Twoimi Klientami.

Na pewno nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać usług w Internecie. Najczęściej za pewne czerpałeś z zasobów wyszukiwarki Google. Po wpisaniu konkretnej frazy, np. Fryzjer Toruń, ukazała się Tobie lista wyników. Sugerując się zasadą im wyższym tym lepszy, klikałeś na strony firm, które znalazły się na samej górze listy. Tak też czyni ponad ¾ osób korzystających z wyszukiwarki Google. W praktyce wszyscy zwracają uwagę na pierwsze 10 pozycji na liście naturalnych wyników, rzadko kiedy przechodząc na kolejne strony. Podsumowując- najważniejszym walorem pozycjonowania, jest możliwość zainteresowania swoją stroną większej liczby osób.

Jak wygląda pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony ma wpływ na podwyższenie jej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Witryny umieszczane są na tej liście w określonej kolejności, adekwatnie do ich dopasowania z wpisywanym słowem kluczowym. Układanie tych wyników zajmują się boty Google, których działalność opiera się na wysoce złożonym algorytmie, modernizowanym co kilka miesięcy. Pozycjonowanie jest zatem dość skomplikowaną procedurą, najczęściej poznawaną metodą prób i błędów, gdyż żadna agencja SEO na świecie nie ma pojęcia jak wygląda słynny algorytm Google. Wykonując określone procedury na stronie i patrząc na zmiany jej pozycji, jesteśmy w stanie jedynie domyślać się jakie są czynniki wpływające na skuteczne pozycjonowanie. Warto wyróżnić takie jak:

  • optymalizacja strony – zwiększenie wydajności i optymalizacja kodu strony sprawią, że dana witryna stanie się bardziej wartościowa dla robotów wyszukiwarki. Ważne jest również bogactwo fraz kluczowych w zawartości strony.
  • popularność witryny – dbałość o jak największą ilość wysokiej jakości linków zewnętrznych, oraz wewnętrznych sprawi, że identycznie jak nowi Klienci, boty Google też zwrócą swoje oczy na konkretną stronę. Aby stworzyć bogate zaplecze linków zewnętrznych możesz wykupić własne zaplecze SEO.
  • bycie na bieżąco – odpowiednia i zachęcająca zawartość strony to jedno, a częste aktualizacje strony to drugie. Wartościowe dla Google witryny to te, na których wciąż jest jakiś ruch. To także dobry sposób na zachęcenie nowych Klientów.
  • responsywność – jest obecnie priorytetem nr 1, przez to że co raz więcej osób używa urządzeń mobilnych. Strony responsywne dopasowują się do wielkości określonego ekranu i działają wydajnie w każdej chwili, co docenią roboty Google.

Tu jedynie nieliczne przykłady czynników które oddziałują na pozycję strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Spora liczba agencji zajmujących się pozycjonowaniem rozpoczyna współpracę z Klientem od zaplanowania słów kluczowych. Najlepsi specjaliści pomogą Ci wyszukać takie frazy, dla których skuteczne podwyższanie pozycji strony będzie kwestią czasu. Niektóre firmy zaproponują Ci stworzenie własnego zaplecza SEO, lub wykorzystanie z ich bazy. Może to być dobry pomysł. Oznacza to, że firmy te dbają o Klienta, a nie naciągają go na nie korzystny spam, który jak Wam opisaliśmy, może sprowadzić Waszą stronę na złą drogę. Co do kosztów, standardowe pakiety pozycjonowania zaczynają się już od 100 złotych miesięcznie. Czy jest to duża inwestycja? Nie, jeśli zdasz sobie sprawę ilu stałych Klientów możesz zdobyć tylko przez fakt, że Twoja strona znajdzie się na wyższej pozycji niż strony konkurencji. Warto wspomnieć o jeszcze jednym aspekcie – rezultaty pozycjonowania zauważalne są po miesiącu, jak nie dłużej. Jeśli któraś agencja zaoferowała Tobie znacznie krótszy termin, oznacza to, że korzysta z nielegalnych metod.

Chcesz skorzystać z bezpiecznego pozycjonowania – kliknij na naszą stronę i poznaj szczegółową ofertę: pozycjonowanie stron